Elektromehanski servovolan v Macanu omogoča izjemno natančnost in vrhunsko odzivnost v vseh voznih razmerah. Opcijski sistem PTV Plus izboljša okretnost in preciznost krmiljenja pri majhnih in zmernih hitrostih, pri velikih pa občutno poveča stabilnost.
Neposredno krmilno razmerje je mogoče doseči le z uporabo pnevmatik različnih dimenzij na prednji in zadnji osi. Ob vseh drugih prednostih je elektromehanski sistem krmiljenja tudi ekonomičen. V primerjavi z običajnimi hidravličnimi krmilnimi sistemi prihrani do 0,1 litra goriva na sto kilometrov, saj potrebuje energijo le za krmiljenje. Ob sistemu elektromehanskega krmiljenja je lahko Macan opremljen s pomočnikom za opozarjanje ob zapuščanju voznega pasu. Takrat električni motor aktivno poseže v krmiljenje, opozori voznika in po potrebi samodejno korigira smer vožnje.
Elektromehanski servovolan povečuje varnost in udobje. Prek njega se vozniku posredujejo ciljno usmerjene povratne informacije, morebitne motnje pa se filtrirajo. Aktivna korekcija krmiljenja tudi pri majhnih hitrostih poskrbi, da se volan samodejno in komaj zaznavno vrne v sredinski položaj. Sistem dejavno posega v krmiljenje tudi takrat, ko so kolesa na podlagah z različnimi koeficienti trenja. Tedaj se na volan pošlje krmilni impulz, ki vozniku nakaže smer krmiljenja, s katero se vozilo stabilizira in ostane na voznem pasu.
Za še več udobja je v modelih Macan opcijsko na voljo funkcija Servotronic Plus. Ta omogoča, da je krmiljenje ob velikih hitrostih čvrstejše in manj neposredno, pri majhnih hitrostih pa je vrtenje volana lahkotnejše in bolj neposredno, kar omogoča preprostejše manevriranje in parkiranje.
Posebej izstopa tudi serijski večfunkcijski volan, katerega zasnova temelji na krmilu legendarnega modela 918 Spyder. Analogne tipke na volanu so ergonomsko razporejene in omogočajo enostavno upravljanje najpomembnejših funkcij zabavno-razvedrilnega sistema. Tudi obvolanske prestavne ročice so nameščene tako, da voznikove roke ves čas ostajajo na volanu. Ročice so izdelane iz tlačno litega cinka in so sestavni del volana. Obračajo se torej ob njegovem vrtenju, kar je še posebej uporabno med dinamično vožnjo skozi zavoje.
Na voljo opcijsko: Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)
Sistem Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) smo posebej prilagodili Macanu, da bi s tem še dodatno izboljšali dinamiko in stabilnost vožnje. Omogoča porazdelitev navora na zadnja kolesa v kombinaciji z elektronsko upravljano zaporo diferenciala. Izračunava parametre, kot so kot krmiljenja, hitrost vrtenja koles, položaj stopalke za plin, hitrost vrtenja okoli vzdolžne osi in hitrost vozila, ter tako poveča natančnost krmiljenja. To naredi s ciljanim zaviranjem notranjega zadnjega kolesa, kar občutno izboljša okretnost avtomobila. Zunanje kolo takrat deluje z več potisne sile, rezultat pa je neposredno in dinamično krmiljenje v zavoju.
Sistem PTV Plus izboljša okretnost in natančnost krmiljenja pri majhnih in zmernih hitrostih vozila, pri velikih hitrostih pa občutno poveča stabilnost. V sodelovanju s sistemoma Porsche Traction Management (PTM) in Porsche Stability Management (PSM) je odgovoren za izboljšan oprijem na različnih cestnih površinah ter v zahtevnejših vremenskih razmerah, kot sta dež in sneg. S skupnim delovanjem vseh treh sistemov sta optimizirana tudi pospeševanje iz zavojev in obnašanje avtomobila na neutrjeni vozni podlagi. Na slednji se z zaviralnimi posegi in zaporo diferenciala zmanjšuje drsenje zadnjih koles.
Si želiš med prvimi zvedeti novice o vozilih Porsche in ponudbah Porsche Centra Ljubljana? Prijavi se na naše e-novice.
Prišlo je do napake.
Vaša prijava na e-novičnik je bila uspešna!
Naša spletna stran za namen izboljšave delovanja uporablja nasljednje vrste piškotkov (podroben opis namena uporabe in obdobja hrambe je na voljo tukaj)