Macan konfigurator

Zgodbe o modelu Macan

Menu item

Modeli Macan: Za življenje brez kompromisov

Biti eden izmed mnogih ali izstopati iz množice? Dilema, ki je pri Porscheju ne poznamo. Zaščitni znak Macana je Porschejeva linija flyline, značilen oblikovalski DNK, ki ostaja edinstven že več kot 75 let. Iz Macanovega genskega zapisa izvira tudi evolucija zmogljivosti tega modela. Tipična Porschejeva moč in vrhunska vozna dinamika ga z enako strastjo spremljata ne glede na prostor in vozno podlago. Tako z nespremenjeno vnemo osvaja hitre zavoje podeželskih regionalk, udobne kilometre avtocest, pustolovščine gozdnega grušča in vznemirljive urbane poti. Samozavestno bo zapeljal tudi po dirkalnem asfaltu, če si boste zaželeli adrenalina.

6 MIN BRANJA

Menu item

Macan: Vsestranski športnik

Porsche Macan je kompaktni SUV-športnik, ki združuje športne vozne lastnosti in značilen Porsche dizajn. Ponuja privlačno kombinacijo zmogljivosti, sloga in praktičnosti, kar ga uvršča med najboljše izbire za voznike, ki si želite Porschejeve izkušnje v vsestranskem in dostopnem paketu.

1 MIN BRANJA

Menu item

Macan T: Ekskluzivni purist

Znamenita črka T kot »Touring« že od šestdesetih let prejšnjega stoletja zaznamuje modele s posebno športnim značajem. Macan T je kompakten SUV-športnik, ki vam s premišljenimi nastavitvami, ekskluzivno opremo in lahkim zmogljivim motorjem zagotavlja še posebej pristno doživetje vožnje.

1 MIN BRANJA

Menu item

Macan S: Športni zapeljivec

Macan S je kompakten in prestižen SUV-športnik, pisan na kožo vsem, ki iščete brezčasen dizajn, izjemne športne zmogljivosti in vsakdanjo uporabnost v enem avtomobilu. Z izdatno močjo, najmodernejšimi voznimi in asistenčnimi sistemi ter vrhunsko ergonomijo bo Macan S z enako strastjo osvajal tako hitre ceste, kot umirjene urbane poti.

1 MIN BRANJA

Menu item

Macan GTS: Brezkompromisni atlet

Macan GTS se osredotoča na posebno športen videz in maksimalni užitek v vožnji. Adaptivno zračno vzmetenje, ekskluzivni usnjeni športni sedeži GTS s tkanino Race-Tex, 21-palčna platišča ter posebej uglašen športni izpušni sistem vam zagotavljajo intenzivno vozniško izkušnjo.

1 MIN BRANJA

Menu item

Kako delujeta aktivni štirikolesni pogon in sistem Porsche Traction Management?

Aktivni štirikolesni pogon je del sistema Porsche Traction Management (PTM) in je v vseh modelih Macan na voljo serijsko. Skupaj z drugimi komponentami sistema, kot so elektronsko krmiljena večploščna sklopka, samodejni zavorni diferencial (ABD) in sistem proti zdrsu (ASR), skrbi za optimalen oprijem in varnost v vseh voznih razmerah.

2 MIN BRANJA

Menu item

Tri različice podvozja za modele Macan

V modelih Macan so na voljo tri različice podvozja. Izberete lahko med jeklenim vzmetenjem, jeklenim vzmetenjem s sistemom PASM in zračnim vzmetenjem s sistemom PASM.

2 MIN BRANJA

Menu item

Delovanje elektromehanskega krmiljenja

Elektromehanski servovolan v Macanu omogoča izjemno natančnost in vrhunsko odzivnost v vseh voznih razmerah. Opcijski sistem PTV Plus izboljša okretnost in preciznost krmiljenja pri majhnih in zmernih hitrostih, pri velikih pa občutno poveča stabilnost.

3 MIN BRANJA

Menu item

Irena Fonda: Verjeti moraš v svojo znamko

Vsak slovenski gurman pozna znamko Fonda, piranski brancin. S svojo inovativnostjo, vztrajnostjo in trdim delom je majhna ribogojnica iz Piranskega zaliva na glavo obrnila vse zakonitosti ribjega trga in si utrla pot na krožnike družinskih kosil in najprestižnejših restavracij širom domovine.

13 MIN BRANJA

Menu item

Premišljenost namesto drznosti: Pogovor s Hano Karim

V delavnici Hane Karim se zdi, kot da čas ne obstaja, čeprav smo v najbolj živahnem delu središča Ljubljane. Ves čas pogovora ni zazvonil niti en telefon in nikomur se nikamor ni mudilo. Okusno opremljen minimalističen prostor, ki ga bo Hana kmalu zamenjala za večjega, straži prijazna škotska terierka, ob stenah pa so razvrščene škatle njenih izdelkov, ki bodo kmalu odpotovali na različne konce sveta. Keramika z znakom Hana Karim je namreč izjemen obrtniški izdelek, ki se zaradi svoje lepote in vsebine upravičeno uvršča med umetniška dela. Zaradi njene ustvarjalnosti, podjetnosti in svetovljanstva smo jo povabili na pogovor o umetnosti, poslu in novem Porsche Macanu.

8 MIN BRANJA

Hero image
Tehnologija v Macanu|Elektromehansko krmiljenje

Delovanje elektromehanskega krmiljenja

Elektromehanski servovolan v Macanu omogoča izjemno natančnost in vrhunsko odzivnost v vseh voznih razmerah. Opcijski sistem PTV Plus izboljša okretnost in preciznost krmiljenja pri majhnih in zmernih hitrostih, pri velikih pa občutno poveča stabilnost.

Neposredno krmilno razmerje je mogoče doseči le z uporabo pnevmatik različnih dimenzij na prednji in zadnji osi. Ob vseh drugih prednostih je elektromehanski sistem krmiljenja tudi ekonomičen. V primerjavi z običajnimi hidravličnimi krmilnimi sistemi prihrani do 0,1 litra goriva na sto kilometrov, saj potrebuje energijo le za krmiljenje. Ob sistemu elektromehanskega krmiljenja je lahko Macan opremljen s pomočnikom za opozarjanje ob zapuščanju voznega pasu. Takrat električni motor aktivno poseže v krmiljenje, opozori voznika in po potrebi samodejno korigira smer vožnje.

undefined

Elektromehanski servovolan povečuje varnost in udobje. Prek njega se vozniku posredujejo ciljno usmerjene povratne informacije, morebitne motnje pa se filtrirajo. Aktivna korekcija krmiljenja tudi pri majhnih hitrostih poskrbi, da se volan samodejno in komaj zaznavno vrne v sredinski položaj. Sistem dejavno posega v krmiljenje tudi takrat, ko so kolesa na podlagah z različnimi koeficienti trenja. Tedaj se na volan pošlje krmilni impulz, ki vozniku nakaže smer krmiljenja, s katero se vozilo stabilizira in ostane na voznem pasu.

Za še več udobja je v modelih Macan opcijsko na voljo funkcija Servotronic Plus. Ta omogoča, da je krmiljenje ob velikih hitrostih čvrstejše in manj neposredno, pri majhnih hitrostih pa je vrtenje volana lahkotnejše in bolj neposredno, kar omogoča preprostejše manevriranje in parkiranje.

undefined

Posebej izstopa tudi serijski večfunkcijski volan, katerega zasnova temelji na krmilu legendarnega modela 918 Spyder. Analogne tipke na volanu so ergonomsko razporejene in omogočajo enostavno upravljanje najpomembnejših funkcij zabavno-razvedrilnega sistema. Tudi obvolanske prestavne ročice so nameščene tako, da voznikove roke ves čas ostajajo na volanu. Ročice so izdelane iz tlačno litega cinka in so sestavni del volana. Obračajo se torej ob njegovem vrtenju, kar je še posebej uporabno med dinamično vožnjo skozi zavoje.

Na voljo opcijsko: Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)

Sistem Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) smo posebej prilagodili Macanu, da bi s tem še dodatno izboljšali dinamiko in stabilnost vožnje. Omogoča porazdelitev navora na zadnja kolesa v kombinaciji z elektronsko upravljano zaporo diferenciala. Izračunava parametre, kot so kot krmiljenja, hitrost vrtenja koles, položaj stopalke za plin, hitrost vrtenja okoli vzdolžne osi in hitrost vozila, ter tako poveča natančnost krmiljenja. To naredi s ciljanim zaviranjem notranjega zadnjega kolesa, kar občutno izboljša okretnost avtomobila. Zunanje kolo takrat deluje z več potisne sile, rezultat pa je neposredno in dinamično krmiljenje v zavoju.

undefined

Sistem PTV Plus izboljša okretnost in natančnost krmiljenja pri majhnih in zmernih hitrostih vozila, pri velikih hitrostih pa občutno poveča stabilnost. V sodelovanju s sistemoma Porsche Traction Management (PTM) in Porsche Stability Management (PSM) je odgovoren za izboljšan oprijem na različnih cestnih površinah ter v zahtevnejših vremenskih razmerah, kot sta dež in sneg. S skupnim delovanjem vseh treh sistemov sta optimizirana tudi pospeševanje iz zavojev in obnašanje avtomobila na neutrjeni vozni podlagi. Na slednji se z zaviralnimi posegi in zaporo diferenciala zmanjšuje drsenje zadnjih koles.

Newsletter image