Macan konfigurator

Zgodbe o modelu Macan

Menu item

Modeli Macan: Za življenje brez kompromisov

Biti eden izmed mnogih ali izstopati iz množice? Dilema, ki je pri Porscheju ne poznamo. Zaščitni znak Macana je Porschejeva linija flyline, značilen oblikovalski DNK, ki ostaja edinstven že več kot 75 let. Iz Macanovega genskega zapisa izvira tudi evolucija zmogljivosti tega modela. Tipična Porschejeva moč in vrhunska vozna dinamika ga z enako strastjo spremljata ne glede na prostor in vozno podlago. Tako z nespremenjeno vnemo osvaja hitre zavoje podeželskih regionalk, udobne kilometre avtocest, pustolovščine gozdnega grušča in vznemirljive urbane poti. Samozavestno bo zapeljal tudi po dirkalnem asfaltu, če si boste zaželeli adrenalina.

6 MIN BRANJA

Menu item

Macan: Vsestranski športnik

Porsche Macan je kompaktni SUV-športnik, ki združuje športne vozne lastnosti in značilen Porsche dizajn. Ponuja privlačno kombinacijo zmogljivosti, sloga in praktičnosti, kar ga uvršča med najboljše izbire za voznike, ki si želite Porschejeve izkušnje v vsestranskem in dostopnem paketu.

1 MIN BRANJA

Menu item

Macan T: Ekskluzivni purist

Znamenita črka T kot »Touring« že od šestdesetih let prejšnjega stoletja zaznamuje modele s posebno športnim značajem. Macan T je kompakten SUV-športnik, ki vam s premišljenimi nastavitvami, ekskluzivno opremo in lahkim zmogljivim motorjem zagotavlja še posebej pristno doživetje vožnje.

1 MIN BRANJA

Menu item

Macan S: Športni zapeljivec

Macan S je kompakten in prestižen SUV-športnik, pisan na kožo vsem, ki iščete brezčasen dizajn, izjemne športne zmogljivosti in vsakdanjo uporabnost v enem avtomobilu. Z izdatno močjo, najmodernejšimi voznimi in asistenčnimi sistemi ter vrhunsko ergonomijo bo Macan S z enako strastjo osvajal tako hitre ceste, kot umirjene urbane poti.

1 MIN BRANJA

Menu item

Macan GTS: Brezkompromisni atlet

Macan GTS se osredotoča na posebno športen videz in maksimalni užitek v vožnji. Adaptivno zračno vzmetenje, ekskluzivni usnjeni športni sedeži GTS s tkanino Race-Tex, 21-palčna platišča ter posebej uglašen športni izpušni sistem vam zagotavljajo intenzivno vozniško izkušnjo.

1 MIN BRANJA

Menu item

Kako delujeta aktivni štirikolesni pogon in sistem Porsche Traction Management?

Aktivni štirikolesni pogon je del sistema Porsche Traction Management (PTM) in je v vseh modelih Macan na voljo serijsko. Skupaj z drugimi komponentami sistema, kot so elektronsko krmiljena večploščna sklopka, samodejni zavorni diferencial (ABD) in sistem proti zdrsu (ASR), skrbi za optimalen oprijem in varnost v vseh voznih razmerah.

2 MIN BRANJA

Menu item

Tri različice podvozja za modele Macan

V modelih Macan so na voljo tri različice podvozja. Izberete lahko med jeklenim vzmetenjem, jeklenim vzmetenjem s sistemom PASM in zračnim vzmetenjem s sistemom PASM.

2 MIN BRANJA

Menu item

Delovanje elektromehanskega krmiljenja

Elektromehanski servovolan v Macanu omogoča izjemno natančnost in vrhunsko odzivnost v vseh voznih razmerah. Opcijski sistem PTV Plus izboljša okretnost in preciznost krmiljenja pri majhnih in zmernih hitrostih, pri velikih pa občutno poveča stabilnost.

3 MIN BRANJA

Menu item

Irena Fonda: Verjeti moraš v svojo znamko

Vsak slovenski gurman pozna znamko Fonda, piranski brancin. S svojo inovativnostjo, vztrajnostjo in trdim delom je majhna ribogojnica iz Piranskega zaliva na glavo obrnila vse zakonitosti ribjega trga in si utrla pot na krožnike družinskih kosil in najprestižnejših restavracij širom domovine.

13 MIN BRANJA

Menu item

Premišljenost namesto drznosti: Pogovor s Hano Karim

V delavnici Hane Karim se zdi, kot da čas ne obstaja, čeprav smo v najbolj živahnem delu središča Ljubljane. Ves čas pogovora ni zazvonil niti en telefon in nikomur se nikamor ni mudilo. Okusno opremljen minimalističen prostor, ki ga bo Hana kmalu zamenjala za večjega, straži prijazna škotska terierka, ob stenah pa so razvrščene škatle njenih izdelkov, ki bodo kmalu odpotovali na različne konce sveta. Keramika z znakom Hana Karim je namreč izjemen obrtniški izdelek, ki se zaradi svoje lepote in vsebine upravičeno uvršča med umetniška dela. Zaradi njene ustvarjalnosti, podjetnosti in svetovljanstva smo jo povabili na pogovor o umetnosti, poslu in novem Porsche Macanu.

8 MIN BRANJA

Hero image
Tehnologija v Macanu|Aktivni štirikolesni pogon

Kako delujeta aktivni štirikolesni pogon in sistem Porsche Traction Management?

Aktivni štirikolesni pogon je del sistema Porsche Traction Management (PTM) in je v vseh modelih Macan na voljo serijsko. Skupaj z drugimi komponentami sistema, kot so elektronsko krmiljena večploščna sklopka, samodejni zavorni diferencial (ABD) in sistem proti zdrsu (ASR), skrbi za optimalen oprijem in varnost v vseh voznih razmerah.

Štirikolesni pogon v Macanu navdušuje z odlično odzivnostjo, zasnovan pa je tako, da še dodatno poudari dinamičen značaj kompaktnega SUV-športnika. Inženirji so se pri zasnovi tega vozila odločili za prilagodljivo porazdelitev navora, kar so dosegli z namestitvijo dodatnega prirobničnega menjalnika (»hang-on« sistem pogona na vsa kolesa). Enak sistem je uporabljen tudi pri štirikolesno gnanih modelih 911. Zadnja os je vedno gnana, moč, ki se prenaša na prednjo os, pa je odvisna od trenutnega prenosnega razmerja elektronsko krmiljene večploščne sklopke. S stalnim nadzorom stanja vozila se lahko sistem izjemno hitro odziva na različne vozne razmere. Senzorji med drugim nenehno spremljajo hitrost vseh štirih koles, vzdolžni in bočni pospešek ter kot krmiljenja.

undefined

V primerih, ko so zadnja kolesa na površini z bistveno nižjim koeficientom trenja kot prednja kolesa (na primer na ledu), se lahko do sto odstotkov moči prenese na prednjo os. Tako sistem prepreči, da bi se zadnja kolesa zavrtela v prazno. Vendar pa se tudi v tem primeru zadnja os ne odklopi popolnoma, saj za prenos moči na prednjo os skrbi večploščna sklopka.

»Hang-on« sistem štirikolesnega pogona je idealen za vse vozne situacije, saj izboljšuje okretnost avtomobila in omogoča največji oprijem na obeh oseh. Rezultat je občutno izboljšana vozna dinamika, precej bolj predvidljiva pa je tudi vodljivost.

Optimalen pogon je tako zagotovljen tudi na najzahtevnejših cestnih površinah. To lahko najbolje ponazorimo z naslednjim primerom. Na primer na klancu, kjer se oprijem med posameznimi kolesi precej razlikuje, sistem porazdelitve moči Macanu omogoča, da se ta odpelje z začasnim pogonom le na prednja kolesa. S takšnim pogonskim konceptom je mogoče tudi namerno prekrmarjenje z dodatkom plina, kar se zgodi, če voznik v načinu vožnje Sport Plus izklopi sistem Porsche Stability Management (PSM).

Sistem ASR zmanjšuje tudi vrtenje koles. Na prednji kolesni par se v zavojih prenese ravno pravšnja količina moči, da se doseže optimalen bočni oprijem.

undefined

Sistem PTM v sodelovanju s PSM in drugimi sistemi zagotavlja ustrezno porazdelitev moči za brezhiben pogon v vsaki vozni situaciji: na dolgih ravninah, v ostrih zavojih ali na površinah z različnimi koeficienti trenja. Na takšnih podlagah k boljšemu oprijemu pripomore tudi sistem ABD. Če obstaja nevarnost, da se bo kolo zavrtelo v prazno, ga bo sistem ABD zavrl in s tem več pogonske moči prenesel na kolo z zanesljivejšim oprijemom. Sistem PTM tako ne ponuja le prednosti na področjih oprijema in varnosti, ampak pomembno prispeva k boljši okretnosti, vodljivosti in odlični vozni dinamiki modelov Macan.

Newsletter image